انواع پمپ آب با توجه به کاربرد و ظرفیتی که دارند در دو دسته ی جداگانه ی خانگی و صنعتی تولید می شوند. نمونه های صنعتی این محصولات برای استفاده در صنایع و زمینهای کشاورزی مناسب بوده در حالی که پمپ های آب خانگی برای مصارف در ساختمان های مسکونی طراحی شده اند.

معرفی انواع پمپ آب

در ادامه به بررسی انواع پمپ آب پرداخته و اطلاعات مفیدی در مورد تفاوت و کارایی آنها در اختیار شما قرار خواهیم داد. قبل از انتخاب این نوع از محصولات به شما پیشنهاد می کنیم که اطلاعات کاملی در مورد انواع آن به دست آورید تا بتوانید با توجه به نیازهای موجود مناسب ترین گزینه را در اولویت قرار دهید. پمپ های آب با توجه به کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی که دارند، توانسته اند به طور عمده در مکان های مسکونی و اداری و صنایع گوناگون مورد استفاده قرار گرفته و به همین دلیل بازار فروش بالایی داشته باشند.

امروزه شرکت های مختلفی این نوع از محصولات را با در نظر گرفتن استانداردهای گوناگون، در کیفیت و ابعاد مختلف تولید می کنند. هر یک از انواع پمپ های آب با توجه به اصولی که در ساخت آنها در نظر گرفته شده است، دارای کارکرد متفاوتی هستند. در یک دسته بندی کلی می توان پمپ های آب را در دسته ی جداگانه طبقه بندی کرد:

  • پمپ آب خانگی
  • پمپ آب صنعتی
بیشتر بخوانید  تایفو: پیشگام صنعت پمپ در جهان

تفاوت پمپ آب خانگی و صنعتی

پمپ آب خانگی

پمپ اب خانگی یکی از انواع پمپ آب می باشد که نیروی جریان برق را به نیروی مکانیکی تبدیل می کند و از اصلی ترین کاربرد آن می توان به افزایش فشار آب در ساختمان های اداری و مسکونی اشاره کرد. این نوع از محصولات در ابعاد و سایزهای گوناگونی تولید می شوند و با توجه به کارایی که دارد ، هزینه ی متفاوتی برای خرید آنها پیشنهاد می شود. کمبود فشار موجود در ساختمان ها با استفاده از این محصول به راحتی برطرف می شود . امروزه در بسیاری از ساختمان ها به ویژه در کلانشهرها به کارگیری پمپ های آب یکی از الزامات اصلی برای اطمینان از انتقال آب به همه ی بخش ها است. پمپ های آب خانگی دارای انواع مختلفی هستند که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد :

  • پمپ آب خانگی بدون صدا
  • پمپ آب خانگی نیم اسب
  • پمپ آب خانگی یک اسب بخار بشقابی
  • پمپ آب جتی یک اسب بخار
  • پمپ آب خانگی یک اسب بخار دو پروانه
  • پمپ آب خانگی یک و نیم اسب بخار دو پروانه
  • پمپ آب خانگی دو اسب بخار

پمپ آب صنعتی

پمپ آب صنعتی از دیگر انواع پمپ آب می باشد که با قابلیت ها و ظرفیت بیشتر در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از پمپ ها نیز با توجه به کاربردهایی که دارند در مدل های مختلف تولید و به فروش می رسند. پمپ های آب صنعتی به طور عمده در کارخانه ها، زمین های کشاورزی و صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از محصولات با توجه به این موضوع که باید فشار آب را برای مسافت طولانی و مقدار زیاد تحت کنترل قرار دهد به طور عمده در ظرفیت های بالا تولید و طراحی می شوند.

بیشتر بخوانید  مزایای منبع تحت فشار واتس: بهینه سازی عملکرد پمپ آب

قابلیت های ویژه ی آنها سبب شده که پمپ های صنعتی گزینه ی مناسبی برای مصارف مختلف باشد. به عنوان مثال برای تامین آب برای آتش نشانی این نوع از محصولات می تواند بسیار کارساز باشد.

پمپ های آب خانگی

تفاوت پمپ آب خانگی و صنعتی چیست

انواع پمپ آب با توجه به کاربرد آنها در استانداردهای مختلف ساخته می شوند. پمپ های خانگی در مقایسه با پمپ های صنعتی معمولا در ابعاد و ظرفیت های کوچکتری تولید می شوند. نمونه های صنعتی این نوع از محصولات دارای کارایی و قابلیتهای بیشتری هستند زیرا قرار است از آنها در مقیاس های بزرگتری استفاده شود.

هر کدام از این محصولات با توجه به نوع کاربردی که دارند گزینه ی مناسبی می باشد. به منظور بهره مندی از کارایی آنها به طور مطلوب به شدت پیشنهاد می شود که فروشگاه های معتبر را هدف قرار دهید تا بتوانید محصولات اصل و با کیفیت را خریداری کنید.

خرید انواع پمپ آب

به منظور خرید انواع پمپ آب پیشنهاد می کنیم که ابتدا نیاز های موجود را مشخص کنید و متناسب با شرایط موجود مناسب ترین گزینه را در اولویت قرار دهید، سهل انگاری در این مورد می تواند به خسارت های بیشتری منجر شود زیرا اگر پمپ آب انتخاب شده کارایی و کیفیت لازم را نداشته باشد عملا بدون استفاده خواهد بود و نمی توانید از مزایای این نوع از محصولات به مقدار قابل ملاحظه ای بهره مند شوید.

اینک گزینه ی خرید آنلاین انواع پمپ آب را برای شما عزیزان فعال کرده ایم،شما می توانید به راحتی خرید آنلاین را در اولویت قرار داده و این نوع از محصولات را خریداری کنید. اطلاعات کامل در مورد مشخصات و قیمت پیشنهادی برای هر یک از محصولات موجود در لیست فروش درج شده است، در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر تردید نکنید با ما با شمارههای موجود در تماس باشید. در صورتی که در انتخاب محصول مورد نظر خود دچار تردید هستید پیشنهاد می کنیم از مشاوره ی رایگان همکاران ما در این زمینه غافل نباشید. اعتماد شما، سرمایه ما است. برای دریافت مشاوره از کارشناسان ما با شماره 03132362020 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  راهنمای جامع انتخاب انواع منبع انبساط

سوالات متداول در مورد انواع پمپ آب

  • کدام یک از انواع پمپ آب برای خرید گزینه ی مناسبی است؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید در ابتدا نیازهای موجود مشخص شود، با توجه به شرایط موجود مقایسه ظرفیت و کارایی هر یک از پمپ های آب می توان گزینه ی مناسبی را انتخاب کرد.

  • قیمت انواع پمپ های آب چقدر است؟

هزینه ی درخواستی برای پمپ های آب صنعتی در بیشتر مواقع از پمپ های آب خانگی بیشتر است. به منظور اطلاع از قیمت پیشنهادی برای این محصولات با ما در تماس باشید.

فروشگاه پمپ نصر عرضه کننده پمپ آب